Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Studenten Harvard krijgen les over anale seks

Sommige studenten krijgen in hun opleiding nog steeds seksuele opvoeding zoals bijvoorbeeld aan de Harvard [...]

05/11/2014

Ex-dief toont hoe je fiets niet gestolen kan worden

Johnny, een Nederlandse ex-dakloze en stadsgids voor de organisatie ‘Gewoon een kop koffie’, [...]

04/11/2014

‘Blote Madam’ neemt Vlaanderen beet

Els Meyvisch fopt toeschouwers door naakt op te duiken op openbare plaatsen. Zo zei de 37-jarige dame, [...]

04/11/2014

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84