Image
02/12/2002

Aldi voor gediplomeerden

Het moet nu maar eens gedaan zijn met het cliché dat in budgetsupermarkten louter marginalen en OCMW-trekkers zouden rondlopen. Uit een studie van de universiteit van Rotterdam blijkt de gevoeligheid voor koopjes en aanbiedingen juist een kenmerk te zijn van hoger opgeleiden.

Hoe ruimer het budget, hoe voorzichtiger er blijkbaar mee wordt omgesprongen. Twee kanttekeningen: ten eerste is dit een Hollandse studie. Need we say more? En ten tweede: is er rekening gehouden met het feit dat elke student wel eens op zwart zaad zit en dan met zijn laatste centen een pak wafels in de Aldi gaat kopen?

Info: www.lidl.be


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Betaalde stages in België staan nog steeds op een laag pitje

België is in Europa bij de zwakste als het komt op betaalde stages. Slechts 18% van de studenten krijgt [...]

26/02/2023

Gent wil infocoaches in Overpoortstraat behouden

De infocoaches in hun Overpoortchalet kregen begin dit jaar te horen dat hun diensten niet langer gesubsidieerd [...]

25/02/2023

Gratis condooms in Frankrijk

Een condoom is niet het goedkoopste product op de markt. Daarom besliste Frankrijk op 1 januari om alle [...]

24/02/2023

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84