Image
02/12/2002

Aldi voor gediplomeerden

Het moet nu maar eens gedaan zijn met het cliché dat in budgetsupermarkten louter marginalen en OCMW-trekkers zouden rondlopen. Uit een studie van de universiteit van Rotterdam blijkt de gevoeligheid voor koopjes en aanbiedingen juist een kenmerk te zijn van hoger opgeleiden.

Hoe ruimer het budget, hoe voorzichtiger er blijkbaar mee wordt omgesprongen. Twee kanttekeningen: ten eerste is dit een Hollandse studie. Need we say more? En ten tweede: is er rekening gehouden met het feit dat elke student wel eens op zwart zaad zit en dan met zijn laatste centen een pak wafels in de Aldi gaat kopen?

Info: www.lidl.be


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Thomas More heeft een nieuwe huisstijl

Tien jaar na het ontstaan van Thomas More wil de grootste hogeschool van Vlaanderen een breder terrein [...]

29/03/2023

Jongeren stuwen bezoekerscijfers Gentse musea omhoog

De Gentse musea halen opnieuw de bezoekerscijfers van voor de coronacrisis. In totaal kregen ze vorig [...]

24/03/2023

Studenten houden van traditionele Vlaamse kost

Studenten die gaan eten bij Lunch Garden, kunnen op vertoon van hun studentenkaart een voordelig studentenmenu [...]

23/03/2023

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84