Image
28/11/2010

Accent Jobs For People steekt schoolverlaters in nieuw kleedje

Uit de 4176 schoolverlaters die Accent Jobs For People aan een job geholpen heeft, heeft de organisatie afgelopen donderdag tien winnaars geselecteerd. Zij mochten elk vijf work-outfits gaan kiezen bij Shoeby Fashion in Sint-Niklaas.

 

De verkiezing kwam er in het kader van de schoolverlaterscampagne ‘Krijg de Klere(n)’ waarmee Accent Jobs For People inspeelt op de hoge werkloosheidsgraad bij jongeren en de groeiende vraag naar talent. Lieven Bonamie, Marketing Director bij Accent Jobs For People geeft een woordje uitleg: “In 2009 bedroeg de jongerenwerkloosheid 25 procent. Dit was voor ons een signaal om een activatiecampagne te doen gericht op jongeren. We hebben de ‘krijg de klere(n)’-campagne een jaar gevoerd in jongerenmedia, op schoolbeurzen en schoolcampussen. In totaal hebben we zo 4176 jongeren ingeschreven en aan een eerste werkervaring geholpen.”

 
(SVR)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

BENEFIETkot steekt verenigingen een hart onder de riem

Ook voor verenigingen is de coronacrisis geen lachertje. Hun spaghettislagen, fuiven of quizavonden vallen [...]

08/05/2020

Social media sleuren tieners door de lockdown

Uit een onderzoek van de Universiteit van Gent blijkt dat Vlaamse tieners de afgelopen maand meer positieve [...]

07/05/2020

Begin maar al te oefenen op je parkeerskills: drive-in festivals worden de toekomst

  Je kent ze wel, van die Amerikaanse drive-in bioscopen. Iedereen kijkt dan vanuit zijn eigen [...]

07/05/2020

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84