Image
28/11/2010

Accent Jobs For People steekt schoolverlaters in nieuw kleedje

Uit de 4176 schoolverlaters die Accent Jobs For People aan een job geholpen heeft, heeft de organisatie afgelopen donderdag tien winnaars geselecteerd. Zij mochten elk vijf work-outfits gaan kiezen bij Shoeby Fashion in Sint-Niklaas.

 

De verkiezing kwam er in het kader van de schoolverlaterscampagne ‘Krijg de Klere(n)’ waarmee Accent Jobs For People inspeelt op de hoge werkloosheidsgraad bij jongeren en de groeiende vraag naar talent. Lieven Bonamie, Marketing Director bij Accent Jobs For People geeft een woordje uitleg: “In 2009 bedroeg de jongerenwerkloosheid 25 procent. Dit was voor ons een signaal om een activatiecampagne te doen gericht op jongeren. We hebben de ‘krijg de klere(n)’-campagne een jaar gevoerd in jongerenmedia, op schoolbeurzen en schoolcampussen. In totaal hebben we zo 4176 jongeren ingeschreven en aan een eerste werkervaring geholpen.”

 
(SVR)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Super Mario komt tot leven in de wereld van LEGO

Ontwerpers van beide bedrijven werken samen om een nieuwe fysieke speelervaring te creëren: LEGOSuper [...]

12/03/2020

Universiteiten en hogescholen nemen maatregelen tegen het coronavirus

Om de verdere verspreiding van het coronavirus tegen te gaan, nemen ook universiteiten en hogescholen [...]

12/03/2020

“Belgium” vervangt “Leuven” op etiket Stella

Aandachtige drinkers van Stellabier, zullen binnenkort opmerken dat er ‘Belgium’ op het etiket [...]

06/03/2020

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84