Image
23/02/2011

Diesel doet het met blowjob kniebeschermers

Na de controversiële reclamecampagne ‘Be Stupid’ waarbij enkele schaargeklede vrouwen en mannen op affiches stonden, pakt het Italiaanse kledingmerk Diesel ook dit jaar uit met een opvallende actie.


 

Wanneer je in een Diesel-winkel in India meer dan 150 dollar uitgeeft, krijg je er een nogal apart cadeau bovenop: kniebeschermers die orale seks bij mannen er handiger op moeten maken. “Buy one, get one pearl necklace free”, staat op de verpakking te lezen. Het reclamebureau ‘Happy Creative Services’ in Bangalore kwam op de proppen met het idee en laat meteen ook weten dat wanneer er klachten zijn in verband met de campagne, de vrouwen of mannen zich tot hen kunnen wenden.

 
 
(ADG)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Geen zin om te studeren? Fok de blok en 'press the button' voor random entertainment

Last van uitstelgedrag bij het blokken? Zin om eerst iets anders te doen, éénder wat? [...]

10/01/2020

PXL-studenten pakken opnieuw uit met naaktkalender

Vrouwelijke én mannelijke studenten van het roeiteam van Limburgse Hogeschool PXL hebben opnieuw [...]

07/01/2020

Wat je best niet doet de nacht voor een examen

Wie maakt zich tijdens de blok nooit schuldig aan een nachtje doorstuderen of overdreven veel cafeïne [...]

05/01/2020

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84