Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Vlaamse filosofiestudent, kom uit uw ivoren toren

Ken jij een filosofiestudent? Sleur hem dan stante pede uit zijn ivoren toren mee richting café. Welke [...]

15/04/2014

Steun voor studenten met ondernemingszin

Droom je ervan om al tijdens je opleiding een onderneming op te starten? Sinds kort kan je bij de HUB [...]

14/04/2014

Alternatief studiemodel voor eeuwige student?

Eerst twee jaar werken, dan pas studeren. Een opvallende quote van Danny Mekic. Op die manier zouden [...]

14/04/2014