Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Bij steekt student in penis voor de wetenschap

Een Amerikaanse student ging wel heel ver voor de wetenschap. Michael Smith zocht een antwoord op de [...]

07/04/2014

Tiener duikt riool in voor iPhone

Hoe ver zou jij gaan om je smartphone te redden? Een 16-jarig Brits meisje uit Dover zou alleszins tot [...]

04/04/2014

Meeuwen veroorzaken overlast in uitgaansbuurt

De Gentse Overpoortstraat heeft volgens de stedelijke ombudsdienst te kampen met een nieuw natuurfenomeen. [...]

04/04/2014