Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Studenten bouwen houten aula

Dinsdag 1 april slaan de studentenraad van de KU Leuven en de universiteit de handen in elkaar om een [...]

30/03/2014

Studenten komen op straat

De Vlaamse Vereniging van Studenten (VVS) roept alle studenten op om woensdag 2 april op straat te komen. [...]

29/03/2014

6 openingszinnen die je beter niet gebruikt

Het is zaterdagnacht en je bent lekker op jacht. Je ziet er geweldig uit. Haartjes in de gel, je biceps [...]

27/03/2014