Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Studenten willen Brussel studentvriendelijker

Het is niet de eerste keer dat de Brusselse studenten met een manifest komen zwaaien. In 2011 deden [...]

13/04/2014

Celstraf voor valse student die aan tenen onbekende vrouw zuigt

In de Amerikaanse stad Lincolnton is een man veroordeeld tot zestig dagen cel, nadat hij aan de tenen [...]

13/04/2014

Afstuderende studenten belanden in vijver na instorten brug

Studenten van de Pierce High School in de Amerikaanse staat Nebraska zullen hun eindejaarsbal niet snel [...]

11/04/2014