Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Antwerps studentencafé Alma tegen de vlakte

  Het legendarische studentencafé Alma aan de Italiëlei zal vanaf juni plaats ruimen voor gloednieuwe [...]

16/05/2013

Prof. Anne De Paepe nieuwe rector UGent

  De Raad van Bestuur van de Universiteit Gent verkoos gisteravond professor Anne De Paepe (57) [...]

16/05/2013

Student verkoopt de wereld online

  Veel studenten hebben het op hun bucketlist staan: een reis rond de wereld maken. Ook laatstejaarsstudent [...]

15/05/2013