Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Brusselse woontours voor studenten

  Bijna jouw diploma op zak? Heb je een oogje op onze hoofdstad en wil je er na je studies komen [...]

13/05/2013

Studenten strijden voor energiezuinigste wagen tijdens Shell Eco-marathon

  Twee studententeams zullen Vlaanderen vertegenwoordigen tijdens de 29e Shell Eco-marathon Europe, [...]

12/05/2013

Studieniveau ouders geen invloed op student

  Velen denken dat studenten wiens ouders niet gestudeerd hebben het moeilijker hebben tijdens [...]

10/05/2013