Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Student steelt drie keer bus van De Lijn

    Rijden met een bus moeilijk? Niet voor een achttienjarige Hasseltse student. Hij stal [...]

08/05/2013

Vanavond finale Gentse Student Rock Rally in Overpoort

  Vanaf 19 uur vanavond kan je in de Decadance in de Overpoort de zes finalisten van de Student [...]

08/05/2013

De Lijn stuurt sms-ticket met vertraging

  Ben jij ook iemand die vaak niet betaalt op de bus of tram omdat je ‘toch maar enkele [...]

07/05/2013