Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Win 2500 euro voor je bachelor- of masterproef

  Ben je bijna afgestudeerd en heb je je bachelor- of masterproef afgewerkt? Neem dan deel aan [...]

04/05/2013

Studenten organiseren vintage markt in Hasselt

  Ben je een echte fashionista en ook nog eens zot van vintage? Trek dan vandaag zeker naar Hasselt [...]

04/05/2013

Vlaamse student maakt kans op een ‘Oscar’ voor kortfilm

  Wouter Bouvijn (26) uit Deinze is genomineerd voor de Student Academy Awards met zijn kortfilm [...]

03/05/2013