Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

De gekste auto’s op de markt

Tekst: Bert Troubleyn (kernredacteur van AutoGids)     Sommige merken durven de traditionele [...]

23/04/2013

500 nieuwe Gentse studentenkoten in 2015

Op de site van de paters Redemptoristen in de Gentse Voskenslaan komen in dit najaar 500 studentenkoten, [...]

23/04/2013

Centje bijverdienen voor het schrijven van je thesis?

Nog geen onderwerp gevonden voor jouw thesis? Als je hem schrijft over Blankenberge, dan verdien je [...]

23/04/2013