Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Strijd tussen kandidaat-rectoren barst los

Rector Paul Van Cauwenberge schrok zich gisteren een bult toen studenten op het Sint-Pietersplein plotseling [...]

18/04/2013

Lotto Vibes bracht Lucy Rose naar Antwerpen

  In de loop van 2013 organiseert Lotto tien gratis miniconcerten in de grootste stations van [...]

18/04/2013

Deals on wheels

Ford Fiesta ST   Dé specialist van de compacte, sportieve autootjes heeft van zijn Fiesta een [...]

17/04/2013