Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

De geheimen van Bruxellas

Naam studentenclub? Bruxellas In welke studentenstad zit de club? Brussel Over welke opleidingen [...]

07/04/2013

Student was even miljonair door storing bij ING

De Nederlandse tak van de ING bank had afgelopen week te kampen met grote storingen, waardoor de rekeningen [...]

07/04/2013

Chinese studente woont eigen begrafenis bij

Toen Zeng Jia, een 22-jarige Chinese studente op de begrafenis van haar opa was, bemerkte ze dat het [...]

06/04/2013