Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Howest sluit campus in Kortrijk

De 1100 studenten die momenteel les volgen in de Howest-campus aan de Renaat de Rudderlaan  in [...]

27/10/2012

Studenten betogen tegen dure prijs MIVB-abonnement

Gisteren kwam een vijftigtal studenten op straat in Brussel om er te protesteren tegen de afschaffing [...]

26/10/2012

Studente veilt maagdelijkheid

De Braziliaanse schone Catarina Migliorini bood haar maagdelijkheid aan op een veilingsite en krijgt [...]

26/10/2012