Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Tip: zelfgemaakte cupcakes en muurvaste deksels

TIP   Hoe hou ik mijn zelfgemaakte cupcakes een paar dagen vers?   SIMPEL: Leg ze in een [...]

18/10/2012

Amerikaanse tv interviewt Astrid Bryan na inbraak

Na een inbraak bij de buren van Astrid Bryan waren de nieuwsredacties er als de kippen bij om haar [...]

18/10/2012

Leuvense studenten winnen Red Bull-race

Gisteren reden 72 teams het nationale kampioenschap voor telegeleide wagens. Twee Leuvense studenten [...]

18/10/2012