Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Krakende repen met fruit

De nieuwe fruitrepen Crispy Fruit van Nature Addicts bevatten geen suiker, bewaarmiddelen of zoetstoffen. [...]

15/10/2012

Freek Braeckman en Tomas De Soete vrezen voor zatte studenten tijdens ‘Café Corsari’

Vanavond start Eén met het nieuwe laatavondprogramma Café Corsari. Deze talkshow is het liefdeskind [...]

15/10/2012

Informatiebeurs voor jouw buitenlands avontuur

Op 15 en 16 oktober organiseert de KU Leuven in de Universiteitshallen een tweedaagse rond buitenlandse [...]

14/10/2012