Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Christopher mocht als stagiair aan de slag bij Adidas

Student – Christopher Ryckaert (23) Studie – Bachelor marketing Stage – Adidas Group   Christopher [...]

17/10/2012

Afgestudeerden kunnen opnieuw vakantiewerk doen

Studenten die afstuderen mogen opnieuw tot eind september van het jaar van afstuderen een vakantiejob [...]

17/10/2012

Bloedserieus lanceert nieuwe campagne voor studenten

In de belangrijkste Vlaamse studentensteden start vanaf vandaag een nieuwe Bloedserieus-campagne. De [...]

16/10/2012