Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Katholieke Hogeschool Sint-Lieven breidt uit

Ook de Katholieke Hogeschool Sint-Lieven telt dit jaar meer inschrijvingen dan de vorige jaren. Problemen [...]

20/09/2012

Gentse studenten krijgen eigen codex

  Na meer dan twintig jaar Leuvense liederenboeken te hebben gebruikt, krijgen Gentse studenten [...]

19/09/2012

Ook Leuvense studenten springen goedkoop op de fiets

  Blue-Bike, het fietsnetwerk waarbij je voor drie euro achttien uur op de weg kan, spreidt zich [...]

19/09/2012