Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Test voorspelt of studenten al dan niet zullen slagen

  In oktober vorig jaar schotelde Wouter Duyck, professor in de cognitieve psychologie aan de Universiteit [...]

13/09/2012

De nieuwe Guido Stadsgids voor Studenten is klaar!

  Voor het 22ste jaar op rij presenteren we jullie de Guido Stadsgids voor Studenten, als het ware [...]

13/09/2012

Jouw scriptie levert je 2500 euro op!

  Heeft jouw eindwerk je naast liters inkt ook bloed, zweet en tranen gekost? Laat het dan niet [...]

12/09/2012