Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Gentse student is halvefinalist in internationale filmwedstrijd

    Lukas Dhont, derdejaarsstudent Filmwetenschappen aan de KASK in Gent, zit in de halve [...]

15/06/2012

Gentse studenten spenderen 8 miljoen euro

    Acht miljoen euro, dat is het totaalbedrag dat de Gentse studenten samen per maand uitgeven [...]

14/06/2012

Antwerpse studenten bouwen reusachtige draken

    Zes gigantische draken zullen donderdag 14 juni om 12 uur de binnenstad van Antwerpen [...]

14/06/2012