Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Building Today for Tomorrow bouwt luxekoten in Antwerpen

  In Antwerpen opent in september de allereerste privécampus met luxueuze koten. Het project krijgt [...]

09/06/2012

Ben over zijn stage bij een voetbalwebsite

    Student – Ben Uytterhoeven (22) Studie – Journalistiek Stage – www.nr10.be in Melsele   “Nr10.be [...]

09/06/2012

GUIDO's Grote Studentenenquête: STUDENTEN OVER BUDGET, JOB EN CARRIERE

    Dat bij GUIDO de mening van de student écht telt, hoeven we je wellicht niet meer te vertellen. [...]

08/06/2012