Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

22.000 studenten verhuizen van hogeschool naar unief

    22.000 studenten zullen bij de start van het academiejaar 2013-2014 ‘verhuizen’ van de [...]

22/06/2012

Geef guido.be een nieuwe look en win filmtickets

    De zomer is daar, tijd om guido.be in een nieuw jasje te steken! Na heel wat puzzel- [...]

22/06/2012

Tom Waes zoekt het gevaar opnieuw op

    “Wie niet waagt, niet wint”, het lijkt wel het levensmotto van Tom Waes. De Vlaamse acteur [...]

21/06/2012