Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Antwerpse studenten sluiten akkoord tegen overlast

  Studentenbuurten en overlast gaan hand in hand. Om dat patroon te doorbreken, hebben de Antwerpse [...]

16/05/2012

Gedumpte student geeft vakantie weg

  Een Britse student had de perfecte vakantie geboekt voor zichzelf en zijn vriendin. De jongen [...]

15/05/2012

Dagboek van een Leuvense student: String, roze en verloren

  Het was weer even geleden dat ik mijn vuile schoenen aantrok en met het groene boekje in de hand, [...]

15/05/2012