Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

‘Erasmus voor iedereen’ vertoont mankementen

  Vanaf 2014 worden alle internationale uitwisselingsprogramma’s samengevoegd onder ‘Erasmus voor [...]

09/05/2012

Amerikaan verandert naam in Tyrannosaurus Rex

  Niet iedereen is tevreden met de naam die zijn ouders hem gegeven hebben. Sommige mensen fantaseren [...]

09/05/2012

Graffiti fleurt Overpoort op

  De cafébazen van de Overpoort in Gent vonden dat de straat wel een make-over kon krijgen. Om de [...]

09/05/2012