Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Escortbureau verkoopt maagdelijkheid 18-jarige

  Australië staat in rep en roer omdat een escortdienst een 18-jarige maagd uit Melbourne te koop [...]

08/05/2012

Howest start opleiding voetbalcoach

  José Mourinho, move over! Wie denkt dat hij het beter kan dan de man achter Real Madrid, kan vanaf [...]

07/05/2012

De Knop herverkozen als rector VUB

  Rector Paul De Knop van de Vrije Universiteit Brussel (VUB) krijgt een tweede termijn. Hij was [...]

07/05/2012