Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Zes bands strijden in Student Rock Rally

  Elk jaar houdt de organisatie van de Gentse Student Kick-Off een wedstrijd om de beste studentenband [...]

07/05/2012

Harvard en MIT openen online universiteit

  Vanaf nu kan iedereen studeren aan de prestigieuze universiteiten Harvard en Massachusetts Institute [...]

06/05/2012

Lopen voor het goede doel

  Sportliefhebbers kunnen zich op 13 mei volledig laten gaan voor het goede doel. Dan is er in Kappele-op-den-bos [...]

06/05/2012