Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Studenten wijzen de weg in Gentse Vooruit

  Verdwaal jij ook in het cultuuraanbod van de Gentse Vooruit en zie je het bos door de bomen niet [...]

02/03/2012

“Lady Gaga is een hermafrodiet”

  Dat studenten zich op een examen wel eens van hun meest creatieve kant laten zien als hun geheugen [...]

01/03/2012

Dagboek van een Leuvense student: Lucky rond de billen

  Nieuwjaar en Kerst. Iets wat normaliter gevierd wordt in de maanden december en januari. Bij ons [...]

29/02/2012