Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Twitterjockeys gidsen studenten door Brussel

  Brussel&Ik (Brik) wil aan de Brusselse jongeren laten zien hoe het studentenleven in de hoofdstad [...]

28/02/2012

App bundelt alle studentenactiviteiten aan Gentse universiteit

  Universiteit Gent pakt uit met een app die alle informatie van de studentenverenigingen en nuttige [...]

28/02/2012

GUIDO vuurde 17 vragen af aan studentenclub Moeder/Vader Kanon

    In welke studentenstad zit de club? Kortrijk Over welke opleidingen ontfermt [...]

27/02/2012