Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Deals on wheels: Renault Twingo en Hyundai Veloster

  Renault Twingo   Na drie jaar kritiek van de pers op het saaie uiterlijk van de Twingo [...]

17/02/2012

Studenten moeten stelen voor prof

  Een prof aan de Universiteit van Twente gaf zijn studenten een wel heel vreemde opdracht. De jongeren [...]

17/02/2012

Een kijk op de Brusselse campus: “I will always…”

    “… love you.” Dat had je gedacht, want Houston, we have a problem. Ik Whitney meer juist [...]

16/02/2012