Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Parijs is beste universiteitsstad ter wereld

  Brussel eindigde slechts op de 38e plaats in de wereldrangorde van beste universitaire studentensteden, [...]

15/02/2012

Studentenclub ST.O.R.M. (Studenten Om en Rond Mekaar) uit Brussel

    In welke studentenstad zit de club? Brussel   Over welke opleidingen [...]

15/02/2012

Gent en Antwerpen zien hun studenten graag

  De overige steden houden waarschijnlijk ook wel van hun studenten, maar Gent en Antwerpen willen [...]

14/02/2012