Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Staking verstoort examens niet

  Uit rondvraag blijkt dat de universiteiten en hogescholen maar weinig hinder ondervonden van de [...]

31/01/2012

Wat we echt willen voor Valentijn

  Maar liefst 70 % van de Belgische consumenten laat zich verleiden om de dag van de geliefden te [...]

31/01/2012

KU Leuven roept 3000 fietsen terug

  Zowat 3000 personeelsleden van de Leuvense universiteit moeten onmiddellijk hun bedrijfsfiets [...]

30/01/2012