Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Studenten gratis op hotel op vooravond staking

  Ook de Gentse hotelsector schiet blokkende studenten te hulp. Wie door de staking van volgende [...]

26/01/2012

Regisseur van ‘Rundskop’ komt speechen op Kulak

  Filmregisseur en sinds kort ook Oscarkandidaat Michaël Roskam komt op vrijdag 16 maart spreken [...]

26/01/2012

‘Sex and The City’-actrice scheert hoofd kaal

  Cynthia Nixon, beter bekend als Miranda uit ‘Sex and The City’, gaat tegenwoordig met een kale [...]

25/01/2012