Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Leuven krijgt 3500 nieuwe koten

  Het aantal studenten in Leuven blijft toenemen. De stad verwacht een stijging van het aantal studenten [...]

25/01/2012

Opleiding starten in februari zit in de lift

  Steeds meer studenten starten hun opleiding pas in februari. Dat stellen meerdere hogescholen [...]

24/01/2012

Studenten mogen chauffeur rector Gent lenen

  De rector van de Gentse universiteit zet volgende week zijn eigen chauffeur in om studenten op [...]

24/01/2012