Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Student slaapt roes uit in bedrijf

  Een 23-jarige student uit Leuven zal nu wel twee maal nadenken voor hij zich opnieuw bezat. De [...]

30/01/2012

Klaar voor de 26e editie Nurse Night

  Master Paramedica, de studentenvereniging voor verpleegkunde, kine, ergo en vroedkunde uit Hasselt [...]

29/01/2012

Hoe raak ik verlost van die gênante zuigplek in mijn hals?

  SIMPEL: Breng lotion aan en masseer met de achterkant van een ijskoude lepel. Vervang de lepel [...]

29/01/2012