Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

SOS Blok helpt studenten in nood

  Blokkend Leuven heeft er met student Sam Pless en superheld bij. De jongeman vat cursussen samen, [...]

21/01/2012

Bibi uit Oh oh Cherso blijkt hoogbegaafd

  Niet alle personages van de beruchte Nederlande realityreeks Oh oh Cherso zijn zo dom als het [...]

20/01/2012

Peter Van de Veire steunt blokkende studenten

  De radioster van MNM zal in juni voor een radiomarathon meer dan zeven dagen en nachten knallende [...]

20/01/2012