Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Derde Gentse studentencomplex op komst

  De populariteit van Gent als universiteitsstad zit al jaren in de lift. Maar waar moeten al die [...]

07/01/2012

De Zwoane is de studentenvereniging voor alle KHBO-studenten in Brugge

    Wat is jullie stamcafé? De Kuppe   Wat zijn de jaarlijkse hoogtepunten? Galabal, [...]

06/01/2012

Poolse student hangt eigen werk in museum

  Een student van de Poolse kunstacademie was het beu dat hij maar niet slaagde in het tentoonstellen [...]

05/01/2012