Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Zeepkistenrace opnieuw in België

  In mei vindt de vijfde editie van de Redbull Zeepkistenrace plaats. Presentatoren van dienst zijn [...]

18/01/2012

Nieuwe fietsherstelplaats aan UA

    Een fiets is a student’s best friend, maar wat als die tweewieler plots niet meer bolt? [...]

18/01/2012

Broer Astrid Bryan verleidt Jess Donckers

  De Lau’, broerlief van realityster Astrid Bryan, zou sinds kort een relatie hebben met Jess Donckers. [...]

17/01/2012