Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Captain Morgan zet voet aan wal in België

Wie is Captain Morgan? Hij is een stoere boekanier uit de 17de eeuw die in opdracht van het Britse rijk [...]

04/10/2011

Volg GUIDO op Facebook en Twitter!

Nog geen fan van GUIDO op Facebook? Wacht geen seconde langer, want we verloten er geregeld waardevolle [...]

04/10/2011

Gent zet studenten in beweging

Hoeveel keer ben jij al gaan sporten sinds de start van het nieuwe academiejaar? Eerlijk?     [...]

02/10/2011