Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Stubru plant laatste editie Music For Life

Op 17 december kruipen opnieuw enkele moedige presentatoren van Studio Brussel voor enkele dagen een [...]

12/09/2011

Gents studentenrestaurant krijgt nieuwe look

Vanaf 26 september eten studenten van de Gentse Katholieke Hogeschool Sint-Lieven hun buikje rond in [...]

09/09/2011

KULeuven gidst erasmussers naar hun kot

Buitenlandse studenten die in Leuven gaan studeren worden gepamperd, want de KU Leuven houdt niet alleen [...]

08/09/2011