Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

In buitenland studeren verplicht voor iedereen?

Op de allereerste dag van het nieuwe academiejaar stuurt Alain Verschoren, rector van de Antwerpse universiteit, [...]

26/09/2011

Studenten stellen kot tentoon

Ook dit jaar zijn de organisatoren van De Kotroute op zoek naar studenten die hun kot als kunsthoek willen [...]

23/09/2011

Brugse studenten krijgen handige Jongerenpas

Om studenten in Brugge op de hoogte te brengen van ‘what to do en where to go’ lanceert de stad bij de [...]

22/09/2011