Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

CM laat studenten goedkoop maar gezond koken

Met de website www.kokopkot.be, waarop poepsimpele receptjes staan voor gezonde gerechtjes, kon de Christelijke [...]

01/10/2011

24.000 studenten vierden StuDay

Gisteren was het aan de Antwerpse studenten om de start van het academiejaar feestelijk in te luiden. [...]

30/09/2011

Brossen verplicht! Of toch niet?

Het aantal studenten werd ook dit jaar omhoog geslingerd en dat geeft hier en daar praktische problemen. [...]

28/09/2011