Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Nieuwste fototrend: horsemaning

Eerst moesten we stokstijf neerliggen (planking), nadien gehurkt voor ons uitstaren (owling) en daarna [...]

11/08/2011

Shoppingcenter K geeft luxekot weg - nu maak je extra veel kans!

Ben jij van plan volgend academiejaar aan een Kortrijkse hogeschool of universiteit te studeren? Spits [...]

09/08/2011

Groep T introduceert vierde zonnewagen

Al voor de vierde keer op rij hebben studenten van het Leuvense Groep T een zelf gefabriceerde wagen [...]

08/08/2011