Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Dean wint luxekot in Shopping K

Dean Kenes, een 20-jarige student sociaal-cultureel werk aan de Howest, mag zich als winnaar van het [...]

05/09/2011

Student doet zich voor als spoedarts

In Amerika is een 17-jarige student erin geslaagd zich te profileren als arts op de spoeddienst van een [...]

05/09/2011

Hoe zou het nog zijn met de winnaars van vorige seizoenen van Mijn Restaurant?

    Jelle Temmerman, die samen met zijn moeder de eerste reeks won, trok maandag de deuren [...]

03/09/2011