Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

3 studenten fietsen naar Corsica

Drie vrienden uit Halle die net de deur van de middelbare school achter zich hebben dichtgetrokken, beginnen [...]

04/08/2011

Lien Van de Kelder gaat werken als juriste

De laatste take van het zevende seizoen van Zone Stad zit erop en het was meteen de allerlaatste voor [...]

03/08/2011

Sms-verkeer en internet platgelegd om spieken te voorkomen

Gisteren lag het sms-verkeer en het internet volledig plat in Oezbekistan. “Wegens noodonderhoud aan [...]

03/08/2011