Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Veelzijdige kampeertafel

  Nu al zin om je tentje op te slaan op de festivalcamping of aan de oever van een kabbelend Ardens [...]

09/05/2011

Peter Van den Begin nieuwe master van Filmfestival Oostende

Na Bart De Pauw, Maurice Engelen en Arno is nu Peter Van den Begin aan de beurt. Hij wordt het nieuwe [...]

08/05/2011

Studenten maken reclame per fiets

Het is je misschien al opgevallen, de slogan ‘Straks samen koken? CU @ Delhaize’, die te lezen is op [...]

08/05/2011