Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Bachelor rechten voor werkstudenten

Werk je al, maar wil je toch nog kennis blijven vergaren? Voor wie rechten wil studeren is dat nu zonder [...]

29/04/2011

Studenten lopen voor goed doel

Heb je even genoeg van je boeken en heb je meer zin in een frisse pint? Dan moet je morgen afzakken naar [...]

28/04/2011

Studenten experimenteren met ‘kot van de toekomst’

De hogeschool Katho werkt aan een project waarbij de toekomst van studenten wordt bedacht én uitgewerkt. [...]

28/04/2011